.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تازه ترین اخبار درباره وزاری پیشنهادی

با اظهارات ثمره، دستیار ارشدمحمود احمدی‌نژاد مشخص شد که اسامی 3 وزیر پیشنهادی به مجلس آن گونه که رسانه‌ها اعلام کردند نیست واحتمالا تغییراتی در اسامی اعلام شده از سوی رسانه‌ها در لیست وزرای پیشنهادی به مجلس صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه علی ذبیحی جز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی سوابق اجرایی کلانی ندارد احتمال اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای لازم را به وي برای تصدی وزارت نیرو بدهند، کم است.

بنابراین گزارش احتمال معرفی صادق محصولی برای تصدی وزارت رفاه وتامین اجتماعی نیزچندان زياد نيست زیرا سوابق فعالیت اقتصادی شخصی وی باعث شده که نمایندگان نظر مثبتی برای رای اعتماد به وی برای تصدی وزارت رفاه وتامین اجتماعی نداشته باشند، به همین دلیل گویا دولت نیز معتقد است که محصولی از شانس بیشتری برای تصدی وزارت نیرو برخوردار است.

اما براساس شنیده‌ها نادعلی الفت پور سرپرست کنونی وزارت رفاه و تامین اجتماعی به دلیل حمایت بدنه این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه از وی و اینکه او شخصی غیر سیاسی است ازشانس گرفتن رای لازم برای وزارت رفاه و تامین اجتماعی برخوردار شود و احتمال دارد وی به عنوان گزینه مورد نظر دولت برای وزارت رفاه به مجلس معرفی شود.

اماحمیدرضا حاج بابایی نیز به دلیل اینکه عضو هیات رئیسه مجلس است و خود نیز فرهنگی وعضو کمیسیون آموزش مجلس است احتمالا از رای بالایی برای وزارت آموزش و پرورش برخوردارخواهد شد.

با این حال در صورتی که محصولی به عنوان وزیر نیرو به مجلس معرفی شود مشخص نیست که علی ذبیحی مدیرعامل کنونی سازمان تامین اجتماعی در این سازمان ماندگار خواهد بود یا خیر؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.